5 juni 2024

Veenhartkerk
Grutto 2a, Mijdrecht, 3641TB
Kaart niet beschikbaar

Zoals in de vorige nieuwsbrief al aangekondigd, willen we op woensdag 5 juni met elkaar in gesprek gaan over LHB+ in de Veenhartkerk.

Op deze avond zullen vrijwilligers van Stichting Verscheurd ons begeleiden en zullen we met elkaar het gesprek voeren over onze verschillende standpunten.

Stichting Verscheurd heeft doel om ruimte te creëren voor een open gesprek over homoseksualiteit en geloven. Stichting Verscheurd wil christenen aanmoedigen en helpen het gesprek hierover aan te gaan. Op een wijze die respectvol is naar elke overtuiging, liefdevol naar hen die het betreft, die samenbrengt en niet polariseert en zonder vooroordelen en clichés.

We hopen met elkaar een mooie avond te hebben, waarin we goed naar elkaar mogen luisteren en vanuit daar kunnen bepalen hoe we verder gaan.

Van harte welkom in de Veenhartkerk! We starten om 20.00 uur.